tisdag 1 juni 2010

Nu är jag MAN!


Hej kära vänner.

Det var länge sen det hände något på bloggen, men det får ni skylla på Matte. Min aktivitet har det inte varit något fel på, jag kör med katterna på samma exemplariska vis. Nu måste jag ju bara berätta vad som hände i helgen!

Tidigt på morgonen ringde det på dörren. Jag var förstås framme för att se om det var någon kul person som kom, som jag kunde slicka lite i örat och få kela med. Döm om min förvåning när där står en UPPENBARELSE! Jag höll på att hoppa ur skinnet när jag såg mina drömmars tik! En italienartjej, så söt som bara en italienartjej kan vara. När jag var lite närgången sa hon ifrån, men efter en promenad med henne och hennes matte kunde jag försäkra att jag var en hyvens kille. Min övertalningsförmåga var intakt, och efter en stund var hon som vax i mina tassar. Nu vill jag ju inte gå in på intima detaljer, men ni ska veta att det inte är så lätt att träffa rätt så här första gången... Till slut blev det rätt, och jag var i sjunde eller åttonde himlen. Sen försvann hon ur mitt liv lika plötsligt som hon kom, men jag tror nog att det blir små fina valpar om ett antal veckor. Kan det bli annat än snyggingar efter så tjusiga föräldrar, jag bara frågar?

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Då hoppas det blir några fin fina bäbisar (valpar).
    Med Vänliga Hälsningar

    Margareta & gänget.

    SvaraRadera