tisdag 16 juni 2009

Kompisbesök!




Tjenare!
I dag har det varit hundbesök här. En trevlig herre på tre år vid namn Dino och medföljande matte var och hälsade på. Jag blev så överlycklig för att äntligen få en jämlike istället för dessa hemska katter som jag tvingades tillbringa helgen med. Dino är en powder-puff kille som var precis i rätt storlek för att kunna spexa med. Han tyckte nog att jag var lite jobbig, men han hade stort tålamod med allt mitt nosande. Snygga tänder hade han också, det vet jag för han visade dem ibland.... Jag vet inte om han trodde jag var tandläkare eller nåt'....

Annars kan jag meddela att det inte är något italienarväder ute. Det blåser och regnar så jag hoppas att Matte inte tänker dra ut mig för toalettbesök. Jag måste vidhålla att det är höjden av orättvisa att jag är den ende i familjen som behöver gå på toa utomhus!!!

Nu ska jag fortsätta vila, det tar på krafterna att leka i fyra timmar!
Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. Sixten, säg till din matte att hon behöver en större bokhylla! Den där är alldeles för liten för att skryta med när man snart börjar skriva kandidatuppsats ;)

    SvaraRadera
  2. Va roligt att han har en kines kompis :) Kanske skulle ta med Inez nån gång så kan det bli riktigt rejs där hihi

    SvaraRadera