måndag 11 maj 2009

Nya bilder på undertecknad




Halloj på er!
I går var jag ute i trädgården och poserade. Ja, jag gjorde andra saker också, som att leta efter doftspår och köra race så jorden sprutade. Matte trodde hon skulle kunna fota mig när jag sprang, men hon är för seg, alldeles för seg. Sen gjorde jag nyttiga saker också. Jag hjälpte Husse att gräva ett nytt potatisland. Tänk vad mycket fina stenar man kan hitta när man gräver! Jag fick tyvärr inte behålla mina skatter eftersom Matte tyckte att det varit tillräckligt med tandtrubbel för min del. Om ni kollar på bilderna så ser ni hur mina italienska muskler spelar i solen. Tänk att man kan vara så snygg! Nästa helg är det utställning igen. Vi är 9 italienare anmälda så det ska bli kul att träffa dem!
Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. Jag förstår att matte är stolt över dig för du är en riktig snygging :) Vi Italienare är ju lite speciella ;)
    Lycka till i helgen!

    / Salle

    SvaraRadera
  2. Hej du lilla krabat!
    Du verkar kunna växa upp till en liten snygging =)
    Hoppas vi får träffas i utställningsringarna när vi åker söderut i sommar!
    Många hälsningar från Therese i Umeå med två pinnar,Sixten o Svante!

    SvaraRadera