onsdag 18 februari 2009

Så ska det se ut!

Nu ger hon sig! Matte har börjat sticka ett täcke till mig. I snyggt grönt ullgarn faktiskt. Hon satt vid datorn i går kväll (också) och plötsligt ropade hon "jaaaa, här är ett mönster". Någon annan som har lyckan att ha en italiensk vinthund hade varit snäll och lagt ut ett mönster både på valp- och vuxentröja. Så nu väntar jag!
Annars har det väl varit ganska lugnt här hemma. I dag fick jag faktiskt vara hemma ensam när matte körde barnen till skolan. Det gick väldigt fort, bara 10 minuter, men jag fixade det jättebra. När matte kom hem blev jag jätteglad, för man kan ju aldrig veta....
Nu vänner, ska jag gå ut och göra det lilla! Sen ska jag nog bita sladden av datorn så matte glömmer den och stickar på min tröja i stället!
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar