lördag 28 februari 2009

Mördar-Madicken, känsliga läsare varnas!


Jag har ju berättat om henne förut, men ni har nog inte kunnat föreställa er riktigt HUR skräckinjagande hon är. På bilden här spänner hon sina hemska ögon i mig och frääääääser, och jag blir ju så rädd så pälsen (och öronen) ställer sig rätt upp. Visserligen hade jag jagat henne en god stund innan, men lite humor måste väl även en katt ha?
Hon är en Brittisk korhårskatt säger matte. Var inte han den där Jack the Ripper också britt? Det måste verkligen ha ett samband. Jo-Jo (tjockisen ni vet) stilar sig värre än vanligt nu när han blivit pappa. Han är lika torr och tråkig som Mördar-Madicken. Ryktet säger också att det planeras mer såna monster, att Madicken och Jo-Jo skall göra fler..... hemska tanke. Tacka vet jag Mao, honom kan man brottas med. Han har säkert lite italienskt blod i sina ådror. Nina är också min kompis, vi jagar varandra ganska mycket men det gäller att passa sig för klorna.
Jag hoppas nu att ingen av er läsare kommer att drömma mardrömmar i natt för den här bildens skull, men jag varnade faktiskt. Om solen fortsätter lysa och temperaturen går upp lite har matte utlovat en ny koppelpromenad med GODIS!

Ha det bra, i dag är det grisöra-dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar